środa, 17 grudnia 2014

Kompres do włosów

Dziś recenzja początkowo ciekawie zapowiadającego się produktu Joanny a mowa tu o                Kompresie Nawilżająco-Regenerującym dla włosów suchych i zniszczonych. Kompres zawierać ma unikalna recepturę opartą na naturalnych składnikach miodu i mleka zapewnić regenerację,włosy mają być bardziej błyszczące, łatwiejsze do układania ma także poprawić się ich kondycja. Oj kochane moje niestety to tylko obietnica producenta u mnie niestety ten produkt pojawił się po raz pierwszy i po raz ostatni. 
  • Mało nawilża
  • Jest mało wydajny, jako kompres spodziewałam się gęstej maski , no niestety rozczarowałam się.
  • Włosy się plączą  nie ułatwia ich rozczesywania.
  • Trudno zmywa się z włosów i mam wrażenie, że delikatnie je obciążą
  • Nie wzmacnia i nie regeneruje.



Żeby nie było do końca aż tak beznadziejnie znalazłam trzy plusy :)
  • Cena ok 7 zł za 250g
  • Polska firma , tym samym łatwa dostępność
  • Piękny zapach 
Dziewczyny a Wy miałyście kiedyś ten kompres ? Jak u Was się sprawdził. 
A jak przygotowania do świąt ja niestety standardowo cierpię na brak czasu ale już pierwszy świąteczny symbol jak widzicie zawitał :)



12 komentarzy:

  1. ALE EKSTRA! MUSZE WYPRÓBOWAĆ
    Z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak czytać posty. :D a ja się nie skuszę.. ;D

      Usuń
  2. ja właśnie się zastanawiałam jakiś czas temu nad kompresem, ale potem przeczytałam recenzję podobną do Twojej i się nie skusiłam;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam :-). Hmmmm ale fajna recenzja dzięki niej chyba nie skuszę się na ten produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że bubel, dla samego zapachu nie opłaca się kupować nawet za tak niską cenę. A szkoda, bo to firma rodzima, a takie wspierać zazwyczaj warto... :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych :*

    Dołączam sie do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello, it's a good thing product review:) follow each other? If yes , please follow me to the pre-GFC and leave a comment. For sure I will come back and follow you. Loves


    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odwiedź na nasz ranking oceniający tabletki odchudzające- https://biodyne.org/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprawdź konto bankowe przez internet na otwarcie konta bankowego

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprawdź czym jest naprawa silnika hydraulicznego - regeneracja silnika hydraulicznego

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest równie ważny, każdy z nas może mieć własne zdanie jednak proszę aby zachować kulturę wypowiedzi :)