czwartek, 24 lipca 2014

Isana, Pianka do golenia do skóry wrażliwej Sensitive

Witam kochani, chwilkę mnie nie było, niestety nałożyło mi się strasznie dużo pracy i nie miałam nawet chwili by tu zajrzeć, jestem w trakcie tworzenia duuuużego posta odnośnie pielęgnacji ale zanim uda mi się go opublikować i napisać wszystko co chciałabym przekazać dziś krótka recenzja pianki do golenia Rossmann, Isana, Pianka do golenia do skóry wrażliwej Sensitive i to jej chciałabym poświęcić małą chwilę :) 

Pianka wygląda dokładnie tak :


Kilka słów od producenta:



Działanie & pielęgnacja
Formuła pielęgnacyjna przyjazna dla skóry z substancjami nawilżającymi nadaje skórze podczas golenia gładkość i elastyczność. 

Zastosowanie
Skórę zwilżyć wodą. Przed użyciem wstrząsnąć pojemnikiem. Piankę nakładać równomiernie na skórę. Po zakończeniu golenia pozostałości pianki dokładnie spłukać.
A teraz czas najwyższy na moją opinie
Plusy:
-cena
-wydajność
-zapach
-dostępność
-często możemy znaleźć ją w promocji 
- nie powoduje podrażnień ani uczuleń
-faktycznie nadaje skórze gładkość 
-wygodna w użyciu

Minusy:
-Konieczność aplikacji małymi partiami , jej konsystencja sprawia, że szybko "spływa" 

Moje drogie mimo tego jednego drobnego minusika, serdecznie polecam tę piankę, używałam już różnych od tych najdroższych po właśnie takie jak ta za całe 5,29 a w promocji nawet za 3 złote, myślę że to dobra alternatywa dla zwykłego żelu, ułatwia depilacje, daje fajny efekt, zauważyłam że używając jej trudniej zrobić sobie "krzywdę" tzn jak to u mnie bywa zrobić sobie ślady na nogach jakby wpadło się w ostre jeżyny hehe , do tego nie powoduje uczuleń co przy mojej wrażliwej skórze jest naprawdę bardzo ważne. A Wy miałyście już ją u siebie ? ma dla Was więcej minusów czy plusów.

Ściskam i lecę nadrabiać zaległości blogowe u Was. A jeszcze jedno pytanko co do postu pielęgnacyjnego może macie jakieś nurtujące pytania, bądź kwestie do poruszenia, które fajnie wdały by się w tematykę pielęgnacji twarzy hmmm ?

14 komentarzy:

  1. Jedna z moich ulubionych,choć jej siostry morelowej czy brzoskwiniowej nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się ostatnio zraziłam do produktów z Rossmanna. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty Isany, ta pianka to fajny kosmetyk :)) Często po nią sięgam

    OdpowiedzUsuń
  4. co do beGlossy to jest moja druga suskrybcja 6 miesięczna jak na razie byłam tylko raz zawiedziona - czyli teraz to jest najgorse pudełko jakd la mnie, każdy ma inny gust. zawsze każdy inaczej patrzy na swoje potrzeby, jeśli jesteś zainteresowana, mogę pomóc stworzyć konto, dostaniesz dodatkowe punkty przez to do darmowego pudełka :) Moim zdaniem beGlossy to super sprawa ! :) w razie gdybyś chciała dwiedzieć czegoś więcej to pisz do mnie na wiolettajakubowska95@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. jak będę w Rossmanie to poszukam jej :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdecydowanie bardziej wolę żele do golenia z Isany niż pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ją lubię jednak ostatnio odkryłam piankę taty z Nivea(żelowa pianka) reweliacja polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem jednak wierna Garnierowi

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam!
    Pozdrawiam z Gdyni :*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ją i bardzo lubię, przyjemnie pachnie. :) Ostatnio jednak golę nogi na nietrafionych odżywkach do włosów i też dają radę. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kiedyś wypróbuję, asortyment Isany znam bardzo słabo :(

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tego typu kosmetyków ISany, mam swoją sprawdzoną z Gilette

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest równie ważny, każdy z nas może mieć własne zdanie jednak proszę aby zachować kulturę wypowiedzi :)